Multi-client onderzoeken

Marktonderzoeken zijn  interessant maar gaan vaak gepaard met een stevig prijskaartje. Daarom voert Agora Marketing om de 2 maanden een multi-client onderz
Onze multi-client onderzoeken zijn vooral gericht op het verzamelen van prospectie informatie. U krijgt de mogelijkheid om zelf 1 tot 5 vragen op te stellen die wij voor u doorbevragen aan de vooraf bepaalde doelgroep. De informatie-inzameling gebeurt via telefonische interviews of via online enquêtes (indien de correspondent dit vraagt). Voor meer informatie over het volgende onderzoek kan u onderaan de pagina de brochure downloaden of vraag vrijblijvend voor meer informatie via e-mail.

Geplande onderzoeken 2019

Periode

 Type onderzoek

Januari 2019

Prospectieonderzoek Machinebouw

Februari 2019

Prospectieonderzoek Architecten

Februari 2019

Onderzoek SOD-Bouwbedrijven

Maart 2019

Facility Retail- en Banking

Wat krijgt u aangeleverd?

  • De adresgegevens van de ondervraagde bedrijven
  • Contactgegevens van technische-, productie- of onderhoudsverantwoordelijke of andere beslissingsnemers
    • Naam
    • Functie
    • Persoonlijk e-mailadres (indien verkregen)
  • Antwoorden op de door u opgestelde vragen
  • Algemene informatie (dit kan verschillend zijn van onderzoek tot onderzoek)
    • Aantal werknemers
    • Geplande investeringen
    • Bereidheid tot veranderen leveranciers
  • Optioneel kan u ook een Word-rapport aanvragen bestaande uit:
    • Een beschrijving van de gevolgde werkmethode: doel van de studie, beschrijving van de ondervraagde doelgroep en verloop van het veldwerk.
    • Enkele conclusies voor de snelle lezer. Dit is een bondig overzicht van de bekomen resultaten.
    • Een beschrijving van de bekomen resultaten per vraag. De kwantitatieve resultaten worden geanalyseerd en opgenomen in het rapport. De kwalitatieve resultaten worden verkort weergegeven.

Bij onze multi-client onderzoeken kan slechts 1 bedrijf vragen stellen per product of dienst om de concurrentie te waarborgen.