Multi-client onderzoeken
Marktonderzoeken zijn interessant maar gaan vaak gepaard met een stevig prijskaartje. Daarom voert Agora Marketing om de 2 maanden een multi-client onderz
Onze multi-client onderzoeken zijn vooral gericht op het verzamelen van prospectie informatie. U krijgt de mogelijkheid om zelf 1 tot 5 vragen op te stellen die wij voor u doorbevragen aan de vooraf bepaalde doelgroep. De informatie-inzameling gebeurt via telefonische interviews of via online enquêtes (indien de correspondent dit vraagt). Voor meer informatie over het volgende onderzoek kan u onderaan de pagina de brochure downloaden of vraag vrijblijvend voor meer informatie via e-mail.
Geplande onderzoeken 2019
Periode |
Type onderzoek |
|
Januari 2019 |
Prospectieonderzoek Machinebouw |
|
Februari 2019 |
Prospectieonderzoek Architecten |
|
Februari 2019 |
Onderzoek SOD-Bouwbedrijven |
|
Maart 2019 |
Facility Management Retail- en Banking |
Wat krijgt u aangeleverd?
- De adresgegevens van de ondervraagde bedrijven
- Contactgegevens van technische-, productie- of onderhoudsverantwoordelijke of andere beslissingsnemers
- Naam
- Functie
- Persoonlijk e-mailadres (indien verkregen)
- Antwoorden op de door u opgestelde vragen
- Algemene informatie (dit kan verschillend zijn van onderzoek tot onderzoek)
- Aantal werknemers
- Geplande investeringen
- Bereidheid tot veranderen leveranciers
- …
- Optioneel kan u ook een Word-rapport aanvragen bestaande uit:
- Een beschrijving van de gevolgde werkmethode: doel van de studie, beschrijving van de ondervraagde doelgroep en verloop van het veldwerk.
- Enkele conclusies voor de snelle lezer. Dit is een bondig overzicht van de bekomen resultaten.
- Een beschrijving van de bekomen resultaten per vraag. De kwantitatieve resultaten worden geanalyseerd en opgenomen in het rapport. De kwalitatieve resultaten worden verkort weergegeven.
Bij onze multi-client onderzoeken kan slechts 1 bedrijf vragen stellen per product of dienst om de concurrentie te waarborgen.