Algemene voorwaarden

Productinformatie

1. Prijzen en betaling

Al onze prijzen zijn in EURO, inclusief BTW en exclusief order- en verzendkosten, tenzij anders vermeld. Alle genoemde prijzen gelden onder voorbehoud. Goederen blijven ons eigendom zolang het totaalbedrag van de bestelling (inclusief administratie- en verzendkosten) nog niet door ons is ontvangen.

2. Verzenden van bestellingen

Het verzenden van alle bestellingen van Transposia naar u, wordt door Agora Multimedia bvba verzorgd. Nadat uw betaling door Transposia is ontvangen zal uw bestelling binnen de bij de producten aangegeven termijn worden verzonden. Is de levertijd onverwacht langer dan stellen wij u binnen enkele werkdagen op de hoogte over de aangepaste te verwachten levertijd. Wij houden u tevens altijd op de hoogte van de status van uw bestelling via e-mail.

3. Beperkte Garantie & verzoek tot omruiling bij defecte media

Transposia garandeert je als koper van dit product gedurende een periode van 90 dagen volgend op de dag van de aankoop dat, bij normaal gebruik, dit product vrij is van defecten in de media (cd-rom) en fouten in de handleiding. Als de cd-rom defect is door een fabricagefout, kun je hem naar Transposia terugsturen. Stuur ons de cd-rom samen met het bewijs van aankoop terug binnen de 90 dagen volgend op de datum van aankoop. Als je de cd-rom zelf beschadigd hebt en je wilt een nieuwe, dan kan dat ook. Daarvoor zijn de kosten echter 5 EURO. Je kunt het geld overmaken op onze IBAN bankrekening. Maar neem voordat je een cd-rom naar ons terugstuurt eerst contact op met onze helpdesk via telefoon +32-9-243.98.17 of via het helpdeskformulier op de website-pagina http://www.transposia.nl/content/vragen/vragen.htm want vaak is het probleem snel en eenvoudig op te lossen zonder dat je de cd-rom moet terugsturen.

4. Technische support

Alle producten van Transposia zijn uitvoerig getest op diverse multimedia-computers. Toch kan het zijn dat er, afhankelijk van de computer, verschillen optreden in de uiteindelijke werking. Mocht je vragen hebben in verband met de installatie, of als je technische informatie wilt, kun je hulp krijgen op de volgende manieren:

  • Neem eerst contact op met je leverancier, hij kent onze producten door en door en kan je hoogstwaarschijnlijk wel helpen.
  • Surf naar http://www.transposia.nl/content/vragen/vragen.htm. Daar vind je een lijst met veel voorkomende vragen (FAQ). Waarschijnlijk vind je in die lijst reeds een antwoord voor het probleem. Mocht dat niet het geval zijn, kun je je
    vraag zelf formuleren. Hiervoor moet je eerst het helpdeskformulier dat je terugvindt op dezelfde pagina, volledig invullen en naar ons terugsturen. Onze helpdesk onderzoekt je vraag dan, en neemt zo snel mogelijk contact met je op.
  • Voor wie geen toegang heeft tot het internet, zijn er tenslotte nog post, telefoon en fax:
    Transposia p/a Agora Multimedia, Derbystraat 159, B-9051 Gent, België, Tel: +32-9-240-10-92, Fax: +32-9-240-10-99

5. Schade

Transposia is nooit verantwoordelijk voor schade ontstaan in verband met onze producten of diensten. U dient bijvoorbeeld altijd zelf zorg te dragen voor backups van al uw documenten en programmatuur